Blippi lär sig vad som väger mest
S2, A2: Följ med Blippi i den skojiga videon där du lär dig om konst och hantverk för barn! Blippi lär sig allt om struktur, färger, former och konst i den här roliga och pedagogiska videon för småbarn.