S2, A1: Blippi går till parken för att gå på jakt efter dinosaurieägg. Lär dig om olika dinosaurier för barn med Blippi med den här överrasknings-äggvideon. Blippi besöker sen Pacific Science Center för att se deras dinosaurieutställning för barn.