S1, A4: Natalie upptäcker att statens åklagare Gwendolyn kanske inte är så opartisk i sin utredning av som hon vill att andra ska tro. Kriminalaren Bruno känner sig fångad när en tidigare indiskretion hotar att avslöjas . uppmuntrar Grace sin pojkvän Luc att gå vidare med sin konstutställning trots sitt fortsatta drogmissbruk.