Bluff The Girlfriend Experience
S3, A3: Iris blir, under sitt nya alias Cassie, allt bättre på att simulera den perfekta flickvänsupplevelsen för sina kunder. Samtidigt inleder hon och kollegorna på NGM nästa steg i AI-projektet. Gränser överskrids och Iris två världar börjar kollidera.