Bodyguard of Lies
S2, A14: Före slaget har Clarke och Lexa en hetsig diskussion. Raven söker desperat hjälp och kallar på Wick. Jaha och Murphy stöter på ett farligt hinder. Bellamy har bara viss tid på sig.