Las Vegas Bold, Beautiful, and Blue
S3, A8: Danny, Monica och FBI-agenten Portis går igenom de säkerhetsåtgärder som vidtagits för att skydda Kashmir-safiren, en ovärderlig ädelsten som lånats ut till Montecito, från stöld.