Bout That Life
S2, A9: McCall blir indragen i en dödlig strid mellan rivaliserande rapgrupper när hon anlitas av hustrun till en berömd rappare, Dilemma, för att bevisa att musikern är oskyldig till att ha mördat en artistkollega.