Bowling Over The Competition
S1, A2: Elva skulptörer är kvar i världens tuffaste motorsågstävling, och domarna har en stor överraskning i beredskap. Tillsammans med en sjutimmars master carve, måste våra skulptörer också genomföra en uppgift på kort tid.