Beverly Hills 90210 Brandon Leaves
S9, A5: Brandon meddelar att han har tackat ja till jobbet på New York Chronicles Washingtonkontor. Kelly och Donna förbereder att öppna butiken Now Wear This. Valerie söker juridisk rådgivning hos Matt.