Brass Tacks
S4, A12: Bara några timmar efter att Dennis Flynn anhålls blir han mördad under en fångtransport som beordrats av en amerikansk senator. Peter anar att allt inte står rätt till. Det visar sig att senator Pratt, innan sin kandidatur, var poliskommissarie i Washington D.C. på den tiden då Ellen och Neals pappa var i tjänst.