Break on Through
S2, A15: Sjuksköterskorna på Seattle Grace Hospital strejkar och lämnar läkarna åt deras öde; en äldre patients vänner (June Lockhart, Betty Garrett and Rae Allen) avslöjar Merediths misstag.