Smiley Face Killers: The Hunt for Justice Brian Welzien
S1, A4: Den här gången tittar utredarna närmare på ett ohyggligt fall då en collegestudent i Chicago försvann på nyårskvällen till självaste millennieskiftet. 77 dagar senare hittades studenten död på en strand i delstaten Indiana.