S1, A2: Gwanseok och Heedong får sällskap av Jeonchul och Daesik. När de kommer till Mokpo får de ett hårt välkomnande av kapten Hwang och Beolgus gäng, innan de ger sig av för att leta efter skeppsvrakets exakta läge.