S1, A3: 1995. Doujima-familjen är Edgars lillasyster på spåren, efter att han anförtrott henne med stämpeln som krävs för att hans mark ska kunna säljas. Samtidigt åker Yumi till Osaka för att hitta sin förlorade storasyster. Kampen om Edgars stämpel hårdnar dock. 2005 försvinner Aiko och lämnar kvar sin dotter Haruka. Kiryu och Yumi beslutar sig för att skydda Haruka, men gör snart en upptäckt.