S1, A6: Miss Marmalady försöker byta ut sin katastrofala bröllopstårta mot Butterbeans vackra. Men kommer hon komma undan med det? - Butterbean behöver yoghurt till sin Fébärs-parfait, men Miss Marmalady har redan köpt all yoghurt i affären!