Six Feet Under Brotherhood
S1, A7: En ung krigsveteran dör och hans förbittrade bror väljer en enkel kremation istället för en militärbegravning. David får ta ställning om kyrkan ska anställa en ung, progressiv präst. Nate och Brenda planerar att resa bort.