Brunsås!
S3, A2: Eva följer deltagarna noggrant och missar inte minsta fniss. En folkkär komiker får sin första varning. Johan agerar snuskig fotograf, Suzanne vill baka en enorm bulle och Annika bjuder på en mycket speciell konsert.