S1, A3: Bubble Puppy blir förkyld och samtidigt som veterinären doktor Martin tar hand om honom spenderar de andra dagen med att tänka på hunden - en guppys bästa vän. Kan Gil "krya på dig-kort" får Bubble Puppy att må bättre?