Bullshittern Buddha
S1, A2: Ellen försöker desperat ta reda på vad hon verkligen vill. Alex är orolig att hon tänker lämna honom. Alva är helt fokuserad på det blivande mödraskapet när hon plötsligt träffar någon från sitt förflutna.