S1, A3: Cassie, den enda som någonsin lyckas rymma från Sword and Cross, konfronteras av en mardrömslik varelse. Luce börjar misstänka att Howson kontrollerar deras minnen. I rollerna: Jessica Alexander, Gijs Blom, Timothy Innes, Sarah Niles, Alexander Siddig, Esmé Kingdom m fl. Del 3 av 8.