By Reason Of Insanity
S8, A4: George, en schizofren hemlös man, börjar på predika om döden på en strand. Ett par eskorterar honom till akuten där Dr. Sloan blir väldigt förvånad då det visar sig att George är en före detta läkarstudent med en mycket lovande karriär.