White Collar By the Book
S2, A4: Mozzie är rädd för att hans kärlek har blivit kidnappad och vänder sig till Neal för att be om hjälp. När spåren leder dem till en colombiansk maffiaboss blir Peter tvungen att ingripa och ta över befälet.