Reasonable Doubt Can't Knock the Hustle
S1, A1: Jax Stewart, den mest briljanta och orädda privata försvarsadvokaten i Los Angeles, jonglerar arbete, familj, vänner och ett komplicerat privatliv samtidigt som hon kämpar mot rättssystemet varje chans hon får medan hon ställs inför en potentiell högprofilerad klient och spökena från sitt förflutna.