Cardio Funk
S2, A23: Dylan och Brendas förhållande sätts på prov när en vän från Dylans förflutna dyker upp och söker stöd hos Dylan mer och mer. Brenda lockas av en söt kille som studerar på college. Nat skaffar en karaokemaskin till Peach Pit.