Carnival of Carving
S1, A6: När utmaningarna blir svårare måste skulptörerna hitta ett sätt att hålla ut. I snabbsnidningen uppmanas de att tillverka musikinstrument. Master carve tar med dem på en virvlande tur när de skapar fantastiska karuselldjur som går att rida på.