Cat’s Eye Cat's Eye is Here!
S1, A1: Konstjuvstrion, Cat's Eye, överlistar detektiv Toshio för att stjäla målningen "Romarinnan". Toshio beklagar sig inför sin flickvän och hennes systrar, omedveten om att de är tjuvarna han jagar.