Ghost Whisperer Cause for Alarm
S5, A5: Melinda hjälper en av Elis patienter, som tror att hans systers spöke bevakar honom. Samtidigt är Jim och Melinda oroliga för Aiden, som börjat prata om några skinande vänner som inte är spöken.