Fakes CCFART
S1, A3: CCFART bildas. Sunny och Firoz accepterar en affär som nästan är för stor för dem. Michael kommer oinbjuden till sin sons födelsedagsfest. Michael anlitar Megha, men trampar på flera ömma tår i försöken att spåra upp ”konstnären” som skapade sedeln.