S1, A4: Efter en serie våldtäkter söker en belgisk domare upp forskaren Cecile Dumont för att se om hon kan lokalisera gärningsmannen. Cecile använder en nyskapande metod och tar hjälp av algoritmer i eftersökningarna. I rollerna: Alix Poisson, Théo Costa-Marini, Jonathan Thurnbull, Julien Frison, Pasquale D’Inca, Louise Orry-Diquéro m.fl. Del 4 av 6.