It's Always Sunny in Philadelphia Celebrity Booze: The Ultimate Cash Grab
S16, A5: När nyheterna sprids om att Bryan Cranston och Aaron Paul är på besök i Philadelphia för att marknadsföra sitt Dos Hermanos mezcal-varumärke, bestämmer killarna sig för att bjuda dem på sin egen sprit. Gänget tar sig upp till skyarna för att få en känning av ett glamoröst high-life. Manus av Rob McElhenney, Charlie Day och Glenn Howerton och regi av Megan Ganz.