S1, A5: Att vinna de snabbsnidningarna har blivit viktigare än någonsin. Vinnarna får en fördel i master carve och varje övertag är avgörande. För att kicka igång dagen, deltar snidarna i tvållådsderbyt och skapar och tävlar med bilar av trä.