The Office Chair Model
S4, A14: När företaget blir av med några parkeringsplatser går Kevin och Andy ihop för att ta tillbaka dem. Samtidigt blir Michael förälskad i bilden av en kvinna i en möbelkatalog. I rollerna: Steve Carell, Jenna Fischer, John Krasinski, Rainn Wilson, B.J. Novak, Ed Helms, m.fl. Del 10 av 14: Chair model.