Den glömda armén Chalo Dilli
S1, A3: Maya och Rasammah går in i kvinnoregementet. Rajan och många andra civila går också med i INA. Rigorös träning för alla rekryter börjar. 1996 når Amar Burma med gamle Sodhi och de möter Rani (Amars burmesiska vän). Omständigheter leder till att Sodhi skjuter en burmesisk soldat, vilket utlöser en rad farliga händelser.