Sex and the City Change of a Dress
S4, A15: Vill vi ha äktenskap, barn och hus, eller är vi bara programmerade att tro att vi vill det? Samantha får monogamibacillen, men Richard är nog inte smittad än. Miranda oroar sig för att modersinstinkterna aldrig ska dyka upp.