Changes
S7, A20: Cuddy's mamma (Candice Bergen) överväger att stämma sjukhuset för felbehandling, vilket kan äventyra hennes dotter och House (Hugh Laurie) läkarlicenser. Under tiden försvinner turen för en lotterivinnare (Donal Logue).