Changes
S1, A2: Tupac tar sig in i både musik- och filmbranschen, men hans försök att bli stjärna för den breda massan och militant aktivist på samma gång kostar på. Afenis aktivistiska kamp får henne och hennes kamrater i Svarta pantrarna till en politisk uppvisningsrättegång där alla kan hamna i fängelse för resten av livet.