Charles II
S1, A1: Alice Roberts utforskar dagarna kring kung Charles II:s död samt den slutgiltiga dödsorsaken. Tillsammans med patologen Dr Brett Lockyer genomför de en efterkonstruktion av en obduktionsundersökning, som avslöjar en man som verkar ha blivit torterad.