S1, A2: Berusade barn. Aborter. Bluff-volontärarbete. Charlie är skeptisk och nervös när en flicka från hans förflutna berättar att han är far till deras barn. Även om deras tid tillsammans till en början var katastrofal, finner Charlie en oväntad extra förmån i att vara pappa. Samtidigt blir Mac seriösare angående hans "pro-life" när han inser att hans passion kan hjälpa honom att få ett ligg.