House Chase
S8, A12: Chase tar sig an en patient, Moira (gäststjärnan Julie Mond), som är en nunna på väg att avlägga sina livsförändrande löften, och i behandlingsprocessen bildar han och Moira en unik förbindelse som testar deras tro och förnuft.