S1, A3: Young Dylans farmor bestämmer att han ska flytta in hos hennes son med familj. Det dröjer inte länge förrän familjen Wilsons tillvaro vänds upp och ner när den unga rapparen Dylans livsstil krockar med deras konservativa liv.