Cheap Heat Heels
S1, A3: Jack tar hjälp av wrestingveteranen Ricky Rabies för att vrida upp stämningen och driva publik till Aces comeback-match mot Bobby Pin. Medan Jack försöker att försonas med sin bror kämpar Ace med insikten om att hans tid som hjälte kan vara över.