Cheatty Cheatty Bang Bang Veronica Mars
S2, A3: Beaver misstänker att hans sexiga styvmamma Kendall är otrogen mot sin far, så han anlitar Veronica för att undersöka saken. Ingen av dem är beredd på vad de hittar. Medan Keith och Alicia är på semester i Chicago, börjar Wallace dejta Jackie, även om Veronica inte är ett fan av Wallaces nya flickvän. Senare...