China's Pompeii
S1, A3: Dr Allan Maca utforskar en nyligen upptäckt megastad som för 4 000 år sedan var en av de största på planeten. Dess bildhuggare skapade Mayaliknande ristningar som inte liknar något som hittats i Kina tidigare.