Chips och salsa
S9 A19: När Haley hör att hennes knasiga chef (gästskådespelad av Mira Sorvino) letar efter en produkt med peppars magiska egenskaper, försöker hon att övertala Gloria att sälja sin salsa till NERP; Mitchell ger Cam en åktur i en polisbil som han alltid har velat.