Dream Festival! Chizuru and Yuzuru?
S1, E6: While Kanade is working hard at his lessons, he's approached by an idol who's already made his debut with the popular unit In-Show-Ha, Yuzuru Sawamura! Yuzuru is Chizuru's twin brother, and he seems to have taken a serious liking to Kanade.