S1, A6: "En mäktig flod slingrar sig genom vildmarken i södra Afrika. Dess vidsträckta flodslätter är en magnet för djur som under torrperioden tar sig långa sträckor för att nå denna oas. Men varje djur har sin plats längs stranden av den mäktiga Chobe. "