Home Improvement Chop Shop 'til You Drop
S8, A13: När Brad äntligen får sin första bil tillbringar han praktiskt taget varje ögonblick med den tills den blir stulen. Tim blir besatt av att bevisa vem som stal den, så han och Al smyger in på en bärgningsplats för att hitta tjuvarna.