I rollerna Chris Hardwick
S13, A30: I detta nya avsnitt av "Ridiculousness" kommer komikern och programledaren Chris Hardwick till Rob, Steelo och Chanel för att spela med en "Mänsklig spelpjäs", lyssna på "Verkliga id10ter" och förlora kontrollen med "Vilda spelare".