Mord och skandaler i Hollywood Christa Helm: a Hollywood Murder
S1, A5: Christa Helm var känd bland 70-talets elit i Hollywood och förde en dagbok som innehöll hemligheter och information om de största kändisarna och deras romantiska relationer. 1977 hittas hon mördad, och än idag förblir gärningsmannen på fri fot.