Chuck Versus the Crown Vic Chuck: The Complete Series
S1, A11: Han inser att Sarah har känslor kvar för Bryce (MATTHEW BOMER), men Chuck måste låtsas vara Sarahs make på ett uppdrag för att omintetgöra en politiskt ansluten förfalskare och seglare.